Dodací podmínky

Objednané zboží bude doručeno Kupujícímu podle uvedeného data při objednávce zboží. Prodejce se vyhrazuje právo na změnu data doručení zásilky.

V okamžiku odeslání balíku je Kupujícímu zaslán informativní email, popřípadě SMS, která obsahuje datum odeslání zásilky, číslo balíku a informaci kdy a kde bude zásilka předána. Na přání Kupujícího je možnost i zaslat podací číslo zásilky.

Dodání většinou probíhá následující pracovní den, čili do 48 hodin od vyexpedování.

Zboží je zasíláno službou dle Vašeho výběru:

  • Česká pošta - Obchodní balík - Jedná se o expresní přepravu České pošty, kdy je balík dopraven do 1-2 pracovního dne ode dne podání. Po odeslání zásilky Vám pošleme na email zprávu, že zásilka je na cestě včetně čísla balíku pro její sledování. V případě nepřítomnosti lze zboží vyzvednou do 7 dnů na poště.
  • Geis - přepravní služba dodává zboží pouze během pracovních dnů, (tj. mimo sobot, nedělí a během státních svátků).
    Obchodní podmínky naleznete na webu dopravce. http://www.geis-group.cz/cz tel: 951 277 777.
  • Geis - rozvážka v pracovní dobu do druhého dne, v případě nepřítomnosti zanechá dopravce vzkaz a telefonní číslo, kde se lze domluvit na dodání. Dopravce je přidělen k dopravě velkých spotřebičů a zboží nad 20 kg.
    U tohoto dopravce je možnost si vybrat nadstandardní služby:
  • Osobní odběr - zboží si vyzvednete osobně na pobočkách NWT a.s.

Zboží je na osobních odběrech skladováno 14 dnů. Pokud si jej v této lhůtě nevyzvednete bude uvolněno k dalšímu prodeji.

V případě opožděné dodávky zboží způsobené například přechodným nedostatkem objednaného zboží ve skladu, bude Kupující bez prodlení informován Prodávajícím prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky.

Zboží je dodáváno v běžných obalech, do kterých zboží balí výrobce. Se zbožím bude Kupujícímu - spotřebiteli dodán návod k obsluze, záruční list, (pokud to povaha věci - zboží vyžaduje) a další listiny, které jsou rozhodné pro použití a nakládání s výrobkem. Rovněž bude předána faktura s náležitostmi daňového dokladu.

Aktuální cena dopravy je vždy zobrazena na stránkách stare.patro.cz v kategoriích doprava.

Kontakty na dopravce:

V případě nepřítomnosti zanechá dopravce vzkaz a telefonní číslo, kde se lze domluvit na dodání. Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem Prodávajícího.

VLASTNICKÉ PRÁVO

Vlastnické právo vztahující se k objednanému zboží, přechází na Kupujícího okamžikem úplného zaplacení kupní ceny, popřípadě v době, kdy převezme zboží od Prodávajícího, resp. od zvoleného dopravce.

Více v Reklamačním řádu.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Kupující má povinnost doručené zboží překontrolovat, zejména neporušenost obalu, popřípadě zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění poškození je třeba sepsat "Zápis o poškození" s doručovatelem.

Pokud zjistí Kupující poškození zboží až po převzetí a rozbalení zásilky, je Kupující povinen neprodleně (v den doručení) kontaktovat Prodávajícího na e-mailu: reklamace@nwt.cz.

Pokud tak neučiní, ztrácí právo na uplatnění případné reklamace.